Bloggar inte...

...eftersom att Becca inte bloggar :(

Men hon verkar inte blogga på ett tagså jag får väl gö det ändå nu då :P

Jag ska snart gå till skolan, börjar nio idag och slutar 2 (det är inskolningsvecka så vi gör det hela veckan) Idag sa vi typ spela volleyboll. :thumbdown: Jag HATAR volleyboll :( Men det sulle kanske regna så jag får hoppas :) <333

Igår va jag me eira och emma, vi spelade wii och hoppa studsmatta :P
Idag ska jag springa med Eira och så ska jag baka en kladdkaka åt mamma :P ( hon ska ha med sig det på en fest så hon bad mig göra det) :P hehe...

Ingen bild tyvär men det kommer bilder sen ikväll :) <33

//anna

Kommentarer
Postat av: Lollo <3

Blogga mer så får ni lite läsare :) <3

2011-08-26 @ 11:50:26
URL: http://lolloochjeanna.blogg.se/
Postat av: Lollo <3

Blogga mer så får ni lite läsare :) <3

2011-08-26 @ 11:50:46
URL: http://lolloochjeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0