Middag på stranden

Hej allihopa!

Har inte skrivit ngt eftersom att jag väntade på att becca skulle skriva, men nu har hon gjort det! :D

Tänkte berätta om min dag (haha intressant!)

Idag har jag varit med min granne, vi åt lunch inne i stan med hennes föräldrar och en annan. Senkom några andra och vi typ klättra upp på taket m.m. och sen åt vi picknick på stranden :) <3

Har precis kommit hem nu, ska dusha och fixa lite inför imorn :) <3
Börjar ju skolan imron ... :(
Fast imorn är det bara upprop och det e typ i 20 min?! :D <333

Sen ska jag vara med min granne och sen vid 5 så ska jag ha min första ridlektion!!! :thumbup:

nu ska jag i alla fall titta på TV och chatta med maria så ses vi mer imorn! :) <33



P.S. Den här headern är bara tillfällig [stavas?] vi har en ny som snart kommer komma upp <3

bye //anna

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. hon är 130cm. Maxad b ponny.

2011-08-21 @ 21:50:53
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0