Ny hjälm

Sorry för dålig uppdatering,
jag har inte bloggat för att jag dels inte hafrt några bilder och för att becca inte har bloggat. Anledningen till att becca inte bloggar e för att hon inte har tillgång till internet. :/

Men nu skriver jag och idag har jag sprungit med Eira, min brorsa skjussa dit mig (han fick sin moppe igår :D) och sen så skulle jag egentligen vara med becca men hon trodde att jag skulle vara borta hela dan så hon va med en annan kompis ... :(

Sen va jag med emilia och vi åkte sen och köte en ridhjälm till mig :) <33

har inte orkat packa upp den än men här är lådan xP
en helt vanlig ridhjälm, så här ser den ut:


ses sen hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0