Om mig <3

HEJ!
Jag heter Rebecca och jag driver som sagt denna bloggen med anna!

Hr kommer lite fakta om mig:

Jag är 13 år fyller år i juli :)
Jag har 3 småbröder och en hundvalp <3

På min fritid rider jag 2 gånger i veckan, på vintern åker jag skidor (freeskiers heter det) och är med mina kompisar!

Såklart som nästan alla andra häst tjejer så vill jag skaffa en ponny men det kommer nog dröja ett tag innan jag får en...
Jag vet inte riktigt hur länge jag har ridit men jag har alla fall ridit ganska länge... Tror att jag började rida i en grupp på ridskolan när jag var 6-7 år. Men innan dess har jag gått på knatteridning osv...
 
Ridning är den sporten jag satsar på mäst och ag hoppas jag kommer långt i ridningen!


Jag<3



Jag för typ ett halvår sen...

Ett år sen :)

Har nästan inga bilder på den hära datorn...Kan göra en liten bildbomb lite senare från den andra datan andra bilder på mig..

Men ha det gött!!!


Puuus//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0