SORRY....

Heeeej!
Det var ju länge sen XD   Asså sorry för att jag inte bloggat på typ hur länge som hälst men har inte haft tillgång till datan... :O
Men nu blir det andra bullar! Ska försöka blogga så mycket som möjligt och jag hoppas att anna oxå gör det :D

Men i alla fall... I helgen har jag varit med anna & Emma på fredan! Vi åt pizza här hemma och kollade på water for elephants! Den var faktiskt jättebra! HÄR Hittar ni trailern :) filmen här verkligen värd att se!!!!
På lördan var jag med Emma!! Hon kom vid 1 och sen hade vi kul och gjorde massa olika grejor!!
På kvällen tittade vi på film och åt godis, jordnötsringar och chips! Vi tittade på Big mommas! Den var oxå jättebra och verkligen värd att se!! As kul film!  HÄR hittar ni trailern!
Och i söndags var jag med Emelie och vi hade det super kul!!!
Vi gjorde allt möjligt!
OOOOOCCCHHHH idag började skolan....
Inte världens bästa precis.... :|
Aja, sånt e livet XD
Men nu måste jag gå... ska plugga till nåt musikteori prov som vi ska ha nästa vecka typ... fattar ingenting.
Men juste ja... Har glömt att säga att jag går på AF, så ni vet varför vi har musikprov XD
Men pUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSs///Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0