The day <3

Hejsan hoppsan!
Becca här!!
 
Tänkte skriva om igår och om idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår: Va i skolan som nästan alla barn var. Efter skolan åkte jag till stallet och det var markarbete!
Sen när vi skulle få  hästar så bytte Lotta häst på mig till en annan och sa att jag fick rida mathilda och jag tyckte väll att det var OK men jag fråga vilken ponny jag annars skulle ha fått rida!? och då sa hon att jag annars skulle ha fått rida Zimba!!
Zimba har jag inte ridit på typ ett år! asså jag har velat rida honom hur länge som helst och så men har aldrig fått det... han är ju så liten (b-ponn) och har så korta ben så han brukar inte få gå med på våra lektioner.
Aja ialla fall så sa lotta att om det var så att en tjej i vår grupp skulle komma så skulle jag få rida zimba men så klart kom hon inte...

eller joo, hon kom, men mitt i lektionen så klart och då red hon Anna bell istället... Men Aja... Sånt e lievet.
Får hoppas på att jag får rida Zimba nästa vecka på hoppningen istället!!!

Men lektionen var jag ändå nöjd med!!
Haha...komplicerat kan man säga :P
Ni fattade säker inget av det där jag skrev nyss... hahaha XD
Men i alla fall...

Zimbis <3

Mathilda <3

sen kom jag hem och gjorde mina läxor och sen avslutades dag med robinson på tvn.

Idag: Åkte till skolan. och kom hem vid 5 kanske...
Sen har jag suttit med läxor och sånt. Och nu sitter jag här, och bloggar!


Men vi höörs
Puss och kram skummbanan!
//Becca

Kommentarer
Postat av: ida & Ebba

Hej!

Nu öppnar vi åter igen vår design blogg!

kika gärna in och släng in en kommentar! :)

Vi gör allt från designer till ikoner mm.

Dem 3 första som beställer får en gratis design!



Hoppas ni gillar den! /Ebba och Ida

2011-09-01 @ 16:35:50
URL: http://iedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0