Tisdaag!!

Älskar våra tisdagar <3

Har ju sovmorron ida till 10:10!! :D
Sen så slutar vi ju också kl 12 eftersom att det e utvecklingssamtal, Eira och jag sa då in till stan och äta lunch och så :) <3

Hade inte alls mkt pengar men aja :P

Såå skönt! har inte enns två lektioner!!!

Hahah nu slutar jag prata om det, igår red jag :) Fick rida på den jag ville (fenix) :)
Fast jag vill nog byta grupp för jag e bättre än de i min grupp :/

Aja får väl se... ;)

oj kl va lite mkt så jag hinner inte ladda upp en bild :/ men det kommer ikväll! <3

bye //anna

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg

2011-08-30 @ 22:10:15
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0