Konsert+glögg :)

Hej svejs :)
Idag har jag gjort lite grejor!

Det började med att jag gick upp kl 06.45. Klädde på mig och åkte till ett stall där min kompis var ;)
I stallet bar vi höbalar, borstade och gjorde i ordning hennes mammas häst m.m...
Var jätte kul men IIISSKAAALLLLLTTT.....
Efter det åkte vi hem till mig och gjorde i ordning oss för konserten. Man skulle ha på sig en svart kjol,en vit skjorta/blus, svarta tights och svarta skor. När vi var klara skjutsade pappa oss till en kyrka som vi skulle ha konserten i och vi hade genrep.

Kl 3 började konserten :) Vi sjöng lite olika jullåtar och så,,,

Efter konserten åkte vi hem och gick direkt till våra grannar som hade glögg, där var vi en stund och sen gick vi hem :P
ÅÅÅ!!! längtar såå mycket efter julen!
Inte långt kvar dit nu... :) Håller på att göra en önskelista nu!

Puss//Becca :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0