BILDER

Sorry, men nu är jag tbx och här kommer ett långt inlägg!!

I tisdags så var vi ju med Selma :)

emma och selma :)

Fick också en enhörning på Howrse!!! (haha jag vet , jag e nörd...)

I Onsdags så fyllde jag ju år :) Emma jag och Eira köpte varmchoklad och åkte hem till mig <3 vi var där ett tag men sen kom farmor och farfar + becca och vi åt tårta m.m. :)<3

visste inte om jag skulle ladda upp den här men jag gör den liten...

haha ^^

Det här fick jag:

Spegel


tjocka ridvantar + fleece ridvantar


tvättkorg
alla tycker det e jätte konstigt att ha en tvättkorg på sitt rum men det ville jag ha... ;)


bankkort

mjukisbyxor (byxor elr byxer??)


ridstrumpor


Nessesär från becca med handkräm, läpsyl och bodylotion <3


örhängen från farmor och farfar (bilden blev lite konstig)


två minikortlekar från farmor och farfar <3

det var det ;)

Sen har jag inte gjort så mkt, gått ut med Pilu m.m.

Bloggar sen imorn //anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0