Min dag

Tjenare bloggen.

Sorry för ingen bloggning ida.
Sov ju över hos Becca och när vi satt i soffan fick Becca reda på att det var en kurs för att få "grönt kort"
- ett kort så att man får tävla utanför klubben. :)

Det hade redan börat då så vi kutade dit och vi tog med Kiwi, så jag och Kiwi gik på 1 h promenad men när vi var tbx var becca inte klar, vi hade ingen aning om hur långt det skulle vara :P
Jag gick då hem till Becca, lämnade Kiwi där (Beccas hund föresten) och åkte sen hem :)

Sen har jag inte gjort så mkt, mamma och jag åkte in lite till stan och köpte en kamera + fars dag present (hade glömt) hehe... ^^

Har också planerat lite för onsdag... (fyller ju år då)
Farmor och farfra ska komma + Becca och Emma :)

Tyvär har jag inga bilder som vanligt... Men fick rita på paint istället ;)


Ses sen! // annizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0