RUBRIK...

Så fantasifull e jag ida ^^

Försöker komma på ngt att ha med till på Torsdag... Vi ska ta med oss ngt och berätta om men hittar seriöst INGENTING jag kan ta med... elr jag hittar ju massa saker men inte ngt som jag kan berätta om i 90 sek... ;P

E inne lite på datan nu iallafall...
Jag e så taggad för jag fyller ju år snart :D hehehe...
Får inte gå in i arbetsrummet men råkade se att det låg en My One påse där ;)
Hade önskat mig ridvantar för att det kommer bli jättekallt i vinter... :S Rider ju utomhus hela vintern ;)

Måste göra massa läxor m.m. eftersom att jag inte kommer ha så mkt tid imorn elr på ons. :/
Ska spela lite Howrse nu ;) haha ses sen <3

//Anna

becca la ju ut en på mig såååå.... ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0