Sooorry...

Har ju inte bloggat så mkt ^^

Har helt enkelt inte orkat... Men också så är det tråkigt att blogga när man inte har några bilder. :(
Orkar inte förklara menför mig är det jobbigt att fixa bilder till bloggen. :P


I veckan har det inte hänt så mkt... Första veckan före höstlovet. :(
Ska i alla fall in till stan imorn me Eira och Emma :) LOVAR att ta bilder då!!

Sen i helgen ska jag rida, ska rida på en lång uteritt då! :D ska bli jättekul :thumbup:
Ska också vara med Beccis <3 (tror jag)

Sen så fyller jag ju år!! :D <3 <3
Fast mina föräldrar e ju så korkade så de lämnar en oinslagen present mitt i hallen XP
Aja... får ju i alla fall mer presenter! ;D

Så här ser mitt "födelsadags schema" ut:

Onsdag: (13 år!) Fafar och farmor + ev. Emma kommer :)
Lördag: Riida + sova över :thumbup:
Söndag: Min lillkusin ska ha födelsedagskalas! (hon fyller 1) Mormor och morfar kommer på kvällen.

Typ det ^^ hehhe...

Skriver mer imorn så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0