Tack Beccis <3

Kom hem för typ 2 timmar sen...

När jag kom hem så hämtade jag JOhan (min lillebror) hos grannen, han hade varit utelåst :( <3
Sen fixa jag middag och så. ;)

Eira, jag och Emma var ju i stan.
Köpte en plånbok. :)
E nu inne lite på datan... :P

Imorn ska jag rida ut på lång ridtur! :thumbup:
Det tråkiga e bara att Becca inte kan följa med... nu när hon äntligen kommit hem. :(
Men ska kanske träffa henne imorn ändå :D <3


Ny plånbok

TACK BECCIS!

Fick ett fint kort av Becca från Israel :) <3



IDAG VAR DET 11:11 11-11-11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommer inte hända igen så länge jag lever! ;(
(vi lever...*)

Vi satt och räkna ner i datasalen ^^


bye//anna




Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilken affär köpte du plånboken? ;)

2011-11-12 @ 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0