Little May <3

Hej hej!
Sorry för att jag inte bloggat i helgen me har lixom inte haft nån blogglust... Men nu är jag i alla fall här!


Idag var det ridning och jag fick rida den nya ponnyn Little May <3 Min nya favvoponny :D
Hon var väldigt fin och lyssnade på mina hjälper och så! Helt perekt!
En grej var bara att hon hade lite svårt i vänster varv men hon var bäst endå! Hoppas på att jag får henne nästa gång när det e hoppning! Har hört att hon är väldigt fin i hoppningen :)

Hittade ingen bild på Little May så det får bli en random bild på en annan ponny som jag hittade på google XD Inte alls lik Little May men den var sööött!

Taggar för nästa väcka då det är hoppning!!!

Imorron är det tiori... lite småsegt sådär men man lär sig nåt i alla fall på det!


Puss//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0