OBS! långt inlägg...

Hej allihoppa<3<3
Sorry för sämst uppdatering... Ska verkligen försöka bätta mig!

Men i alla fall. Tänkte skriva om dagarna då jag inte bloggat!

Tisdag- Var först i skolan och sen åkte jag te stallet. Var hoppning och jag fick Zimba!!! Va sjukt kul :D

Var nöjd med den hoppningen!

onsdag- Var typ i skolan och sen åkte jag hem och plugga och chilla lite XD

torsdag- Va i skolan. Sen var det konsert :) Va verkligen kuul!  Om ni vill se hur det såg ut så kan ni gå in på denna länken: http://www.youtube.com/watch?v=_vJ6DY9jtJw&feature=related.
Jag stod i kören!

fredag!- Var i skolan och sen åkte jag hem och hade fredagsmyyys!!!!  Nice

lördag- Va och kolla på mina brorsor när de spela saxofon och trumpet. Sen åkte jag och Emelie till farmor och farfar i uppsala :) Vi var på stan och hade det kul!

Söndag- Jag & Emelie åkte hem från U och då åkte vi till stockby för att kolla på 10 års jubileumet. Det var jätte kul!
Lite bilder:
Bilderna är tagna från www.lidingouss.blogg.se. Hoppas att det e OK att jag la in bilderna!

Måndag- Skola som vanligt. Efter skolan drog jag till stallet. Red Eminem och det gick ganska bra :)
-
Idag- idag var jag i skolan och sen åkte jag till stallet. Fick först Brownie men bytte till Betty.
Jick sådär...

där fick ni lite om min vecka!

Och vet ni vad jag ska göra imorron!!.......... jag skaaaaaaaaaaaaaa......................... Åka till Israel!!
Kommer sakna Kiwi super mycket men det ska ändå bli superkul att åka dit!

Men kommer nog inte va så bra uppdatering när jag är i israel men ska försöka blogga lite.


Puss//Becca :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0