Ridning!

Nu har jag dushat.

Gick superbra på ridningen ida! :)
Fick rida på Mio. Först red vi ut, och sen övade vi på galoppen i paddocken. [stavas?]
Hon hittaded vad jag gjorde för fel, när jag gjorde galoppskänkeln så tryckte jag inte bara med hälarna utan också knäna, då travade han istället fortare... :)

Red själv för de andra två var bortresta, de kommer vara bortresta nästa gång också. Näst, nästa gång är de tillbaka och då ska vi rida på en lång uteritt. :thumbup:

Har tyvär inga bilder från ridningen idag. :/

Idag ska jag vara hemma, ska äta lunch snart och sen kanske följa med min lillebrorsa in till centrum x) fast jag tror inte att jag gör det ;)


Fenix till vänster och Mio till höger <3
Tagen från teamnyman.blogg.se

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0