Säääämst uppdatering!!!

Sorry för att jag inte bloggat på typ två veckor. :(
Men nu när Becca ör igång igen så måste jag väl också göra det! ;)

Ska berätta lite om min vecka! :)

Måndag: Plugg och tråk...

Tisdag: Var ute och gick med en hund och passade sedan en annan hund på kvällen med Emma och så var Eira med! :)

Onsdag: Var med Emma, gjorde inte så mkt (hann inte så mkt)

Torsdag: (idag) Gick ut med en hund (med Emma) Var sedan mer med henne ^^ <3

Fredag: Ska inte göra så mkt, ska städa mitt rum, kanske vara med en kompis o.s.v.

Som ni ser så har hundpassningen gåått bra nu! :D
Vi har två kunder så det blir 2,3 elr 4 gåånger i veckan! :D
Bilder från idag:


Hon ser ut som en räv eller hur? ;) <3


SNART är det Höstlov!!!! :thumbup:

Ska bli så skönt!
Ska vara hemma och sova över med Emma en dag. :)

Nu har jag inget mer och skriva men vi ses imorn igen ! :)

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0