Sökmaskin...???

Ska sova nu, har bytt till duntäcke så var tvungen att öppna fönstret :P. Får nog vara öppet resten av vintern... Min pappa har gått runt och letat efter häftpistolen vi hade för 3 år sen :P. Vilken mamma sa att vi inte hade när jag och Emma frågade... Skulle vilja ha nån sökmaskin där man skriver in vad man letar efter som piper snabbare ju närmare man kommer ^^ Eller typ som monilen, den är det bara att ringa till när man inte hittar den ;) Har suttit och geekat howrse XD Har ju köpt en enhörning o.s.v. ;) blev lite "personligt" inlägg... Men det är väl bättre än "nu gör jag det här, imorn ska jag göra det här" o.s.v. Aja jag mobil bloggar så jag kan tyvär inte lägga upp någon bild Bye//anniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0