Asså verkligen fööörlåååt... :(

Hej hopp!
Det var länge sen...
asså sorry för att jag inte bloggat på ett tag men har lixom inte haft nån blogglust :| men nu är jag tbx!!

Idag har jag först varit i skolan, sen kom jag hem och då gick jag och sara ner till centrum för att jag skulle handla på mina HM kort (har två stycket). men när vi kom dit så visade det sig att att det inte gick att handla på ena kortet som det var 50 kr på... så jag hade typ inte råd med nånting för att jag bara hade 50 kronor på det andra kortet :(
Så det var ju lite trirst...¨

Det slutade med att jag köpte ett sudd på akademibokhandeln...haha XD
Men la i alla fall undan två skjortor på H&M som jag ska visa för pappa imorron!




och göra mina läxor.. Ska försöka blogga mer ikväll!


Puuuss//Becca :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0