I love my dog <3<3<3<3

Hejhopp!
Idag har jag först varit i skolan.
Sen kom jag hem och gjorde då mina läxor :|
Sen kom anna och Emma och vi åt middag här och sen åkte vi till elfvik men kiwish och tränade lite där! Kiwi var super duktig!!!

I början så ville hon typ ingenting men sen kom hon igång och vi lärde bland annat henne att gå i tunnlar!
Asså i slutet ville hon hela tiden gå igenom tunnlarna och hon tyckte att det var jättekul!!!
Ett stort framsteg idag för henne :D

typ en sån här tunnel

Sen körde mamma hem anna och emma och nu är jag hemma och ser på idol på datan och bloggar för er <333

Imorgon är det en vanlig skoldag och efter skolan så har jag antagligen hemspråk...  sen kommer jag hem och har det soft :)


På fredag så är det skoljoggen...  vi ska springa 5 km. Blääääääääääääääääääääääääääää, pallar inte... men men, sånt i livet :|


Men ha det bra!

Puuuuss////Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0