Ingen pluggning today!

Idag har jag vart i skolan. Sen åkte jag till stallet!
ÅÅÅÅ! gissa vem jag fick rida!!!,,............................................................................................. Jo jag fick rida............... ZIMBA!!!!!
Det var så kula att rida honom :D har inte ridit honom på superlänge.
Trodde att jag var lite stor på lilla Zimbis men det var jag faktiskt inte :love:
Läktionen gick bra och jag är nöjd med den!
Hoppas verkligen att jag får rida honom snart igen!
Kom hem efter rindningen och har nu ätit och sitter just nu framför datan XD
Idag slipper jag plugga! Har ingen läxa till imorron :) jippie
Puss//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna

hej fin blogg

kolla gärna in min oxå

:)

2011-09-28 @ 08:42:52
URL: http://annamanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0