Jag <3 helger!

Tjoooooohejjsan!
Igår sov Emelie och Anna över hos mig!
Vi skulle dess utom vara barnvakter från kl 19.00-00.00. Och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde!
men igår när vi var barnvakter så tittade vi på TV, åt snacks, vi gick ut med kiwi m.m...



Kl halv 10 så åkte anna hem för att hon skulle till ngt ställe där man typ kunde köpa billiga märkeskläder m.m..
Så jag och Emelie satt här och spelade lite wii, och gjorde typ inte nånting, hade det bara soft :love:
Vid 1 åkte Emelie hem för att hon skulle göra sina läxor och så... Och nu sitter jag här hemma och ska precis göra mina läxor,, men var tvungen att blogga först!

Ses senare!

Puuussss//Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0