Shoppa ^^

Tjenare bloggen!

Just nu sitter jag bara i köket, har precis ätit lunch. Det blev våfflor P: hihi....
Känner mig lite tjock som åt en massa godis och läsk m.m. igår på lollos fest och sen kommer hem och äter våfflor! ^^ :P <33

Igår va jag ju på lollos fest, det va jätte kul :D <3
Har tyvär inga bilder från det men jag och nästan alla tjejer i klassen köpte ett Tmas Sabo armband till henne med ett L på  :) hon blev jätte glad :D <33


(Ett sånt L som på bilden)

Idag har jag ridit :)
Skulle prova en ny grupp och den gruppen jag prova var jätte bra så jag ska byta till den :D <33

Idag ska jag sova över hos Becca. Vi skulle passa hennes brorsor ;)
Ska kanske också åka till stan, har inte besämt mig än :P
Ska köpa lite grejer... ska fktiskt köpa en massa grejer och inte bara idag ;)

Så jag får lägga upp allt på bloggen sen :) <33

hejdå //anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0