Sovmorron! :D <33

Jag e såååå ledsen att jag inte har bloggat!

Just nu sitter jag vid datan (ofc) och bloggar ^^ hehe.... Idag har jag sovmorgon till 10 över tio, ska då gå 20 i... 
Sorry att jag inte har bloggat, vet inte riktigt vrf men aja <3

Så här såg min helg ut:
Fredag: Skolstafett i skolan gick sådär, stog sedan på vallen och delade ut vattenflaskor (vi samlar till klasskassan) 

Lördag: Red! :D <3 Vi hoppade som ni kanske vet och det va jätte kul :) Sov sedan över med Vendela.

Söndag: Jag och vendela gick upp halv 7 och cyklade till vallen för att stå och dela ut vattenflaskor (igen) var sedan med min granne och några andra och sov över där :) <3

Måndag (studiedag <3): Var med Eira inne i stan och var dödstrött HELA dan :P :( <3

Min helg! ;) nu måste jag gå ses ikväll <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0