Tjolaheeejsan!

Idag har jag varit i skolan som nästan alla barn i sverige har...
Sen åkte jag till ridningen! Pappa mötte mig på ropset! <3<3<3tack pappa <3<3<3
Det blev trassel med skåpnyckeln till stallet, glömde den hemma och så blev det massa trassel och lite missförstånd,,, orkar inte skriva om det nu... men aja, det löste sig tillslut i alla fall!
failbild XD   hahaha bjuder!

Jag kom i alla fall i tid till stallet idag :P
Jag fick rida molly och det gick väl helt OK.
Vill gärna ha henne nästa måndag för hon var ganska kul och rida och man behövde jobba med henne mycket och ja,aaa... hon var helt enkelt kul att rida :D
Molly<3<3<3<3

Igår var jag på valpkurs med Kiwi!!! Var verkligen super :D

Lääängtar tills nästa vecka !
Jag får vara där när jag vill så jag kanske åker dit på onsdag!

Men vi höörs!

Puuuss//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0