Första natoinalparken!

Vi var på 4 nationalparker, 6/7 dagar. Sen Zanzibar i 6 dagar. Jag har för många bilder jag vill visa er och skriva vad det är. Jag måste också ta in alla bilder (en och en) i Paint och minska den för att den är för stor för bloggen. (går alltså inte att ladda upp den)
Så jag har bestämt mig för att göra fyra inlägg :)
Ett för varje nationalpark! Så här är första. "Tarangire"
OBS: 75% av alla tagna bilder har jag tagit! :)

Coola fåglar vid ingången


3/4 Elefantflockar


En till cool fågel på vägen


Badande elefantflock



Giraffer


Minsta elefanten vi såg





VS

Största elefanten vi såg


Broccoliträd (som jag kallar de)


Struts


Vårtssvin


Örn


Det var några av de ca. 200 bilderna på första nationalparken ;)
Det var sjuukt mkt elefanter där! :P (och många giraffer)

Andra nationalparken kommer sen ;)<3
//anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0