Hemma igen

Så här såg dagen ut:
Vid halv 12 åkte jag & mamma till hööks för att kolla på lite grejer!
Vi köpte inget till mig där men ett nytt koppel & halsband till Kiwi <3 haha... Sen gick vi till Horze och kollade lite där och eftersom att jag fick ett par ridstövlar i julklapp som inte passade och då hittade vi ett par stövlar som jag tyckte om, dock var dom lite stora i vaderna...  men vi bestämde oss för att köpa dom och sen prova dem hemma.
När jag provade hemma så kom jag fram till att jag ville lämna tbx dom pga att dom som sagt var för stora i vaderna... ;(
Åkte sen hem och åt lunch och etfer det åkte jag till emelie ;)
Jag & emelie gick ner till stallet lite senare! Trodde att jag skulle rida, men så blev det inte ;(
Åkte hem sen och har ätit middag, duchat m.m...
Puss//Becca <3
Puss//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0