Hopptävlingen!

Tjooohej!!!
Är så sjuukt nöjd med tävlingen idag!  Tror att jag kom 5:a eller 6:a, men är inte helt säker...
På framridningen känndes Eddie helt OK :)

Sen på banan så gick det välldigt bra på grundomgången!!! kunde inte riktigt omhoppningsbanan men som tur var så var det inte flygande omhoppning, så jag fick tänka igenom omhoppningsbanan, i för och sig så var det bara 4 hinder, men jag är ju så dålig på att komma ihåg banor... haha :)

Men omhoppningen gick i alla fall bra! det var tur att jag hade världens snällaste ponny, för att när jag skulle svänga mot sista hindret på omhoppningen så gjorde jag en väldigt snäv sväng och eddie hoppade typ stillastående.. hahah XD VÄRLDENS BÄSTA PONNIE <3<3




Film på mig & eddie idag <3

Det slutade jue med en 5:e eller 6:e plats och jag är supernöjd!!!

Puss//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0