Quitting

Bestämt mig.

Slutar nu blogga, har försökt att blogga för att andra vill att jag ska men egentligen hatar jag att blogga ... :tired:
Becca kommer nu antagligen börja blogga på sin gamla blogg:
    rebeccassliv.blogg.se
Har sagt att jag slutar till Becca, hon har inte skrivit ngt här på bloggen men jag vet inte, hon kanske har börjat på sin gamla blogg redan? ;)

Har inte haft tillgång till bilderna från safarin nu när jag har fått en ny dator så jag har inte kunnt lägga upp bilderna från safarin här på bloggen. Min mamma har några bilder på FB så jag kan ta lite av de! :thumbup:



massa apor överallt


fågel på giraff


samma giaff


helt plötsligt dök ett giraffhuvud upp


gnuer ända till horrisonten


gravid gepard


haltande smutsig ung lejonhane till höger


sammetsapa


konstiga fåglar


gissa...? ;)


lejonhonor (om ni undrar så bor inte de vuxna hanarna och honorna ihop, hanarna lämnar honorna när de blivit vuxna)


schakal


struts


mungos (kolla på bebisen!!! :love: )


zebraföl


ödla (bild tagen av brorsan)


flodhäst


fågel på flodhäst :cool:

de var de bra bilderna mamma hade :rolleyes:

Emma sover över här, vi har spelat jätte mkt singstar och skrek typ jättemkt :D Speciellt när vi sjöng "raining man" XD <3 Hon spelar sims... Hade riding idag och fick rida Angel :) Det gick bra och frös ingenting! :thumbup:

Aja... säger nu hejdå :)
Ses kanske på en annan bogg i framtiden ... :rolleyes:

//Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0