Rebecca nä Emelie här

Hey Rebecca Emelie här!
Rebecca kunde tyvär inte skriva detta inlägg i dag så jag fick äran att göra det:)

Nu är jag med Rebecca och hon har bestämt sig för att öva på att göra headers och designer roligt va?
Elr det låter i och för sig extremt tråkigt i och det är det i alla fall för min del....
Tråkigt nog är Rebecca as dålig så detta lär ta ett tag:(
Men jag ser till så att Rebecca lägger upp några bilder på Hennes säkert jätte snygga headers Elr Hm..?

As ointressant inlägg men var bara tvungen att förklara för er vad hon håller på med!
En Bild på deras förra header tror jag?
Betyg:
Färger: över och underdel har lite olika färger typ ser ni nyanserna i blått över och grönt under (3/5)
Bilder:Fina bilder men dom har ingen riktig sammankoppling men Dom är fina var för sig (4/5)
Bakgrundsfärg: En enkel ljus baby blå som passar till det mesta men tyvär tycker jag att den kan kan bli lite enformig och tråkig (2/5)
Text: Övre text fin och skrytsam vilket nu är bra. Nedre text fn och fin stil men jag. Men jag tycker det vore snyggare med någon färg på texten! (4/5)
Helhet: Snygg men lite väl enformig och jag hoppas kunna hjälpa Rebecca då hon behöver all hjälp hon kan få! (3/5)






Kommentarer
Postat av: Jessica

Heej vill ni bli dagens blogg på min blogg jessicatrajer.devote.se?? gå då in på min blogg o kommentera inlägget glöm inte blogg adress!!

2012-01-08 @ 21:51:36
URL: http://jessicatrajer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0