Stan idag

Igen... ^^

Vart i stan lite med Maria idag. :) Köpte en "Body Butter" från Body Shop eftersom att det var rea där + att den luktade passionsfrukt :D (ääälskar passionsfrukt<3)
Köpte också ett litet svart pannband. Superskönt att ha om man har tofs elr under ridhjälmen! :D

När jag kom hem så gjorde jag varm choklad och började titta lite på Vampire Dairies. Sen laggade min dator (som vanligt) Ringde då Emilia och så kom hon o.s.v. o.s.v. ^^

Imorn blire nog lite halv tråkig dag... Pappa fyller år så jag ska städa lite och så och sen gå ut med Pilu :(
Ska gå med henne i 1 h i kyla och mörker D: Emma är inte med för hon e på Bahamas... D.........:

Blev ju dagens blogg på Jessicas Blogg! :)

Sitter nu i sängen, ska upp tidigt imorn + att jag vill ställa om ;) Ska jobba lite på Tanzania- inlägget! ;)<3


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0